CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Καραμελωμένα κρεμμύδια

Σήμερα πήγα λαική...Βρήκα κάτι κρεμμύδια, πρώτα και σε καλή τιμή, οπότε αγόρασα 4-5 κιλά. Τα διάλεξα να είναι στρογγυλά και μέτρια σε μέγεθος...Γύρισα σπίτι μου και έκανα τι λέτε; Όχι, σας ρωτάω να μου πείτε, τι;
Εσύ Λία μου λες κρεμυδόπιτα...Εσύ Νίκο μου λες καραμελωμμένα κρεμμύδια και εσύ Γιώργο μου λες...Μάλλον έκανες τα γεμιστά πιτάκια με το μείγμα από πολλά κρεμμύδια...Χα!! Χα!!!!
Ναι, το βρήκε ο Νίκος!!!!..Καραμελωμένα κρεμμύδια λοιπόν, πάμε να κάνουμε και παρέα μαζί!


Υλικά:
  • 8 κρεμμύδια
  • 1 κ.σ. λάδι
  • 1 κ.σ. καστανή ζάχαρη
  • 1,5 κ.σ. ξύδι μπαλσάμικο
  • αλάτι 
  • φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε, πλένουμε τα κρεμμύδια και τα κόβουμε σε ροδέλες λεπτές κόβοντας κάθετα το κάθε κρεμμύδι. Χωρίζουμε τις ροδέλες για να καραμελώσουν ομοιόμορφα. Αφήνουμε ένα τηγάνι να κάψει καλά σε μέτρια φωτιά, ρίχνουμε το λάδι και μόλις ζεσταθεί και το λάδι ρίχνουμε τα κομμένα σε ροδέλες κρεμμύδια. Αφού ανακατεύουμε συχνά και πάρουν χρώμα, στα 10 λεπτά περίπου, χαμηλώνουμε τη φωτιά και ρίχνουμε τη ζάχαρη. Ανακατεύουμε να πάει παντού και να μην μας κολλήσουν τα κρεμμύδια. Συνεχίζουμε το ανακάτεμα πότε πότε και προσέχουμε μην καούν! Μόλις μαλακώσουν αρκετά και έχουν καραμελώσει, μετά από μισή ώρα περίπου, ρίχνουμε και το μπαλσάμικο, το αλάτι και το πιπέρι. Ανακατεύουμε απαλά και αφήνουμε για άλλα 10 λεπτά περίπου. Βγάζουμε το τηγάνι από τη φωτιά και είναι έτοιμα.

Πιστεύω οι φωτογραφίες μου να σας βοηθήσουν. Τα σερβίρουμε ζεστά με μπριζόλα, με φάβα, με μπιφτέκι, σε χάμπουργκερ, σε σάντουιτς, ακόμα και με μπρουσκέτα! Όσα μείνουν τα αποθηκεύουμε σε ένα βάζο και διατηρούμε στο ψυγείο για λίγες ημέρες.
                                                                        Καλή σας επιτυχία!!
                                                                                Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου