CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Ραβανί

Μια φίλη μου έχει ζητήσει μια συνταγή...Βρε να σπάω το κεφάλι μου ποια συνταγή;.. Ποια φίλη; Αλλά το μικρό μου το κεφάλι το θυμήθηκε και να την..Θέλει το ραβανί να σας πω και εγώ; Με τρελαίνει, η μαμά μου μας το έκανε συχνά και μας έπαιρνε παγωτό μαζί και ήταν μα το Θεό..Μούρλια!!
Για τη φίλη μου τη Καίτη λοιπόν που ακόμα περιμένει....Καλή σου επιτυχία!!! Μην ξεχνάτε περιμένω τα σχόλιά σας είτε εδώ είτε στο Facebook .....εδώ..............


Υλικά:
  • 1 φλιτζάνι τσαγιού βούτυρο γάλακτος
  • 2 φλιτζάνια τσαγιού σιμιγδάλι ψιλό
  • 1 φλιτζάνι τσαγιού αλεύρι
  • 2/3 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
  • 4 αυγά
  • 3 κ.γ. μπέικιν
  • ξύσμα από λεμόνι ή πορτοκάλι
για το σιρόπι:
  • 3 φλιτζάνια τσαγιού νερό
  • 3 φλιτζάνια τσαγιού ζάχαρη
  • 1 φλούδα από το πορτοκάλι, ή από λεμόνι αν σας αρέσει καλύτερα

Εκτέλεση:

Σε ένα μπωλ βάζουμε το βούτυρο και το χτυπάμε μαζί με τη ζάχαρη, προσθέτουμε και ένα -ένα τους  κρόκους των αυγών. Χτυπάμε χωριστά τα ασπράδια και τα κάνουμε μαρέγκα, τα αφήνουμε στην άκρη. Βάζουμε το ξύσμα και το σιμιγδάλι (που το έχουμε αναμείξει με το αλεύρι και το μπέικιν) και αρχίζουμε να ρίχνουμε μέσα στο μείγμα μας, λίγη μαρέγκα και λίγο από τα υλικά που έχουμε αναμίξει μεταξύ τους και τα ανακατεύουμε με τη σπάτουλα. Ανακατεύουμε μέχρι να μπούνε όλα τα υλικά μέσα, βουτυρώνουμε καλά-καλά το ταψάκι μας και βάζουμε το μείγμα μας. Ψήνουμε σε μέτριο φούρνο στους 200 βαθμούς για 40-45 λεπτά και αφήνουμε να κρυώσει λίγο. Ετοιμάζουμε το σιρόπι βράζοντας για 5 λεπτά το νερό, τη ζάχαρη και τη φλούδα,τα 5 λεπτά αρχίζουν από την ώρα που θα αρχίζει να βράζει. Ποτίζουμε  το ραβανί με μια κουτάλα στην αρχή σιγά-σιγά με το σιρόπι  και μετά ρίχνουμε όλο μαζί, μην το φοβηθείτε θα το απορροφήσει όλο. Αφού κρυώσει και τραβήξει το σιρόπι του, το κόβουμε σε κομμάτια μέσα στο ταψί μας και το προσφέρουμε.
                             Εγώ το έχω μάθει από τη μαμά μου με παγωτό...
                                       Καλή σας επιτυχία φίλοι μου!!
                                                                                                                                 Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου